Eigen ontwerp / own design

Zomerjurkjes ontworpen / Designed summer dresses

Nu de zomer op komst is heb ik de naaimachine maar weer eens tevoorschijn gehaald. Ik heb nog zoveel mooie, luchtige stofjes liggen en voor mijn dochter groot genoeg om er jurkjes van te maken.
Jammer is wel dat ik alle argumenten uit de kast moet halen om haar te overtuigen dat ook een puber een jurk prachtig staat.
Ik hoop dat ze ze gaat dragen…

1-Bureaublad22

Now summer is coming, I have once again brought out the sewing machine. I have so many beautiful, airy fabrics and they are big enough to make dresses for my daughter.
It’s a pity that I need to get all kind of arguments out of the closet to convince that a teenager also looks wonderful in a dress.
I hope she is going to wear them …

Geef een reactie

