Gezin / family·haken

Gemaakt door mijn meisje / made by my girl

1-617308_501213766590507_1561133275_o

Het bloed kruipt natuurlijk waar het niet gaan kan. En natuurlijk heb ik ook mijn meisje mijn passie bijgebracht (ook die jongens, maar die haakten al snel af ;-))

Deze kerstboomversieringen zijn door haar gemaakt en ik ben trots!

Of course the blood is thicker than water can not go. And of course I taught my girl my passion (even the boys, but they quickly pulled off;-))

This Christmas tree decorations are made ​​by her and I’m proud!

 

Geef een reactie

