breien·haken

Alweer een nieuw begin ~ A new start again

Afbeelding

Ik ben blij dat het nieuwe jaar is begonnen.
Hoewel het voorgaande jaar veel te snel voorbij ging en ik ook echt van Kerst hou. Maar het was zo druk, veel te druk.
Alles ging in een sneltrein vaart, op de automatische piloot en voordat ik het wist was het voorbij.
En het genieten was over.

De bestellingen die af moesten, de sjaals, de cols, de omslagdoeken. Het was zelfs te druk om er foto’s van te maken. Ik moet deze dan helaas ook schuldig blijven.
De nieuwe bestellingen rollen alweer binnen maar ik heb me voorgenomen de tijd ervoor te nemen.
Het moet tenslotte wel plezierig blijven.

En ik wil eens voor mezelf iets maken. Ik ben al begonnen met een omslagdoek en een muts. Tussendoor.

Ook heb ik me voorgenomen om me niets voor te nemen. Maar dat is helaas niet gelukt. Zo organisatorisch als ik altijd wil zijn ontkom ik er niet aan.
Maar ik begin maar eens bij het begin in het begin van het nieuwe jaar.

Afbeelding

Im glad that the new year has begun.
Although the previous year passed too soon and I really love Christmas. But it was so busy, too busy.
Everything went into a rapid speed, on the autopilot and before I knew it was over.
And the joy and fun were over.

The orders which had to go out, scarves, cols, the shawls. I was even too busy to take pictures. They must then unfortunately remain guilty.
The new orders roll in, but I‘ve already planned on taking time for it.
It has to stay enjoyable.

And I want to create something for myself. I’ve already started with a shawl and a hat. In between.

Also, I have promised myself not to make plans for the new year. But that did not work. As organizational I always want to be I can not escape it.
But I’d better start at the beginning at the start of the new year.

Afbeelding

Geef een reactie

