Eigen ontwerp / own design·haken

Simon Slak

1-Dropbox4Dit lieve slakje zag ik op internet voorbij komen en mijn vriendin vroeg of ik er een patroon van kon vinden. Ik heb het niet gevonden maar om eerlijk te zijn, heb ik er ook niet veel moeite voor gedaan. Er zal echt ergens op internet al een gratis patroon voor zijn.

Ik heb echter de makkelijkste weg gekozen; foto opgeslagen en nagemaakt op mijn eigen manier. En een heel klein, fladderend vriendje toegevoegd. Een klein vlindertje reist met hem mee op zijn rug.
En dit is het resultaat, inclusief oogjes!

1-20140622_122003Ik heb hem Simon Slak genoemd šŸ™‚

Geef een reactie

